Известие

Collapse
No announcement yet.

Спешно съдействие

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спешно съдействие

    Колеги,
    пускам тази тема защото не видях това което ме интересува. А и е спешно в понеделник трябва да съм в движение.
    Става въпрос за колата от подписа. Преди малко около 18,30 часа както си карах колата и тя взе че угасна при което светна лампата като двигател(мисля че беше за инжекцион). Подадох нов контакт и погледнах гориво но стрелката показва че има, пък и аз знам че има около 9литра. Лампата при подаване на контакт светна след чек за миг гасне и отново светва. На стартер върти на поразия но не пали. Обадих се на човек със диагностика - дойде и я закачихме, излезна грешка 0119(некоректна стойност датчик налягане гориво). Изчистихме я и отново опит за палене (този път след чек лампата си угасва) но нъц само върти без да пали.
    Въпроса ми е към кое да се насоча
    1.регулатор на налягането
    2. помпа високо налягане

    Пояснявам че досега не съм имал никакви проблеми със паленето - връткам гасне подгряването и паля от раз. Нито е имало някакви зависвания- да въртя на стартер без да пали.
    sigpic
    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

  • #2
    регулатора е според мен колега,преди да се набутваш кинти извади твоя регулатор забърши го с някои парцал и пак опитаи да я запалиш с него,дано имаш късмет
    alfa 166jtd@super

    Comment


    • #3
      А що не сипете гориво?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от umax Покажи съобщение
        А що не сипете гориво?
        Колега, уточних че има гориво. Даже правихме проба с откачени дюзи (откачахме ги една по една) дали ще хвърля гориво. Опита успешен, като завъртя на контакт и потича гориво. Значи остава някое от упоменатите две или друго за което не съм се сетил.

        ---------- Post added at 07:47 ---------- Previous post was at 07:46 ----------

        Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщение
        регулатора е според мен колега,преди да се набутваш кинти извади твоя регулатор забърши го с някои парцал и пак опитаи да я запалиш с него,дано имаш късмет
        Благодаря ще пробвам и това колега.
        sigpic
        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

        Comment


        • #5
          Аз при такава грешка смених датчика на рейла,щото се оказа,че не е и оригиналния, и всичко заспа.
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • #6
            Колеги за сега всичко е наред. Първо свалих моя регулатор на налягането и със спрей го почистих. Това не помогна. Намерихме такъв регулатор и племенника го поръча. Докато го чакахме(беше за утре по еконт) реших да я изтегля с друга кола до италиянеца да чуя и неговото мнение. Там са отворили и диагностичен център. Човека каза че срещу 30лв ще ми напрви пълна диагностика и ще ми каже точно кой детайл е дефектирал. Съгласих се. Накачи колата с кабели (като коледна елха) и ме накара да давам контакт и да изключвам - така няколко пъти. Накрая ме накара да опитам да запаля. Естествено никакъв ефект. Но той каза че нямам налягане от подкачващата помпа в резервоара. С клещи прищипа маркуча за обратна нафта и повторихме процедурата с ключа и опит да запаля. Този път колата се опита да запали и той пръсна спрей за запалване. За една две секунди двигателя заработи на два цилиндъра. Проверява и със софтуер през комп и окончателно каза че е виновно налягането от резервоара. Едва успявало да вдигне 1атмосфера а трябвало да поддържа 2-2,5атмосфери. Видях се в чудо и почнах да питам как може да проверим тази помпа и къде точно е в купето при задната седалка или в багажника. Човека каза да изчакам и отиде отпред след малко ми каза да опитам да запаля. И о чудо колата запали. Попитах какво стана а той отговори - запушен е трипътника преди горивния филтър, там има едни сачми и много рядко но засядат. Преди това бях пратил племенника с туба за още нафта. Взех да се съмнявам че има гориво. Така че посфактум племенника донесе още 6 литра та ги сипах и тях вътре. Пробвахме още два пъти да запали и вече нямаше никъкъв проблем при паленето. Така че извода никога незнаеш откъде ще ти дойде и как ще си отиде. Аз се разминах много леко 30лв диагностика и 10лв почистване. Е нафтата няма да я слагам тя ще си мине километрите.

            Втори проблем посфактум. Климатика изписа "аиркондикшън фаулт" и вентилатора и климатика спряха тотално. Отидох при майсторче при което си ходя и е на "ти" с електрониките. Залови се да търси какво става. Установи че до вентилатора в купето няма ток.Отвори бушоните под капака( а преди туй беше извадил комплекта с платката под волана - и я проверил цялата) почна проба един по един изведнъж тока дойде но беше 3,5 волта. Каза ми че има утечка някъде щото трябвало да е 12 волта. Отново се почна проверка на бушони и релета под капака. Намерихме кое реле е за вентилатора(той е в комплект със бушона) разклати го и вентилатора тръгна. Той реши да го провери по обстойно и изведнъж ми извика да изключа. Оказа се че е пипнал самия бушон и се е опарил. Като го отделихме от релето се оказа че направо единия крак се е стопил - имало хлабава връзка. Притегна клемите крачета и ги изчисти. Сложи нов бушон и включихме климатика на макс. Около 5мин го оставихме да работи (вентилатора) на макс и той хвана бушона след туй ме накара и аз да пипна. Нямаше абсолютно никакво загряване. Сглобихме всичко и сега колата работи както преди дефекта.
            Дано с тази писаница съм помогнал на някого поне малко.
            sigpic
            Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
            АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
            АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

            Comment


            • #7
              ...

              Много полезно колега, че и на мен ми се насъбраха разни неща по колицата е ще ремонтирам.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Joro Alfata Покажи съобщение
                Много полезно колега, че и на мен ми се насъбраха разни неща по колицата е ще ремонтирам.
                Майстора, който ми поддържа колите казва - Като си нямат работа на хората любимо занимание е в събота и неделя да си строшат сами колите - за това в понеделник и вторник съм затрупан с клиенти
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                  Майстора, който ми поддържа колите казва - Като си нямат работа на хората любимо занимание е в събота и неделя да си строшат сами колите - за това в понеделник и вторник съм затрупан с клиенти
                  е явно на майстора ти не му се работи много, за това казва така. Незнам да има мазохист да иска да си развали колата нарочно, само и само да намери работа на майстор , който и да е той.
                  Ама като се замисля в тая държава всичко е възможно.
                  sigpic
                  Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                  АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                  АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                  Comment


                  • #10
                    бе той за работа си работи при това много яко ама му става мнооого весело като дойде някой и му каже "Абе майсторе казаха ми да барна това и това и ся колата е умрела...", а той човекът хабер си няма какво е правил и защо го е правил
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      Евала, много полезна тема и най - вече щото е довършена. Прав си ,че човек не знае от къде ще му дойде...
                      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                      Comment

                      Working...
                      X